Thursday 11 October 2018

BBM3410/18 : Geng masuk air !

Assalamualaikum.

Hari ini aku nak cerita pasal kawan-kawan aku. Aku ada 4 orang kawan baik di UPM. Nama diaorang ialah Nani, Shira, Zue dan Dini.

Sebenarnya aku paling lama berkawan dengan Shira dan nani. Kitaorang mula-mula kenal masa pendaftaran kat kolej. Shira ni perangai dia jenis yang pendiam. Tapi sekarang dia makin kelakar. Nani pula perangai dia tak berapa nak berguna sangat. Hahahhaha. Tak lah. Dia baik sangat.  Sorry! Selalu cari pasal. Ada je bahan nak kenakan aku. Yang Zue dengan Dini ni mula rapat masa sem 3. Lambat kan. Geng dak-dak dekan memang macam tu. hahahah.

Tapi, dalam perangai diaorang yang masuk air keluar asap tu, diaorang tetap ada masa susah dan senang aku. Aku masih ingat lagi, ketika aku berada dalam keadaaan tertekan sebab FYP, mereka lah yang bersungguh bagi semangat kat aku. Terharu aku. Sebab tanpa sokongan mereka, aku rasa aku dah lari dari sini.

Tak sangka dah nak habis belajar kat sini. Mesti aku akan rindu perangai sorang-sorang. Sayang korang sangat sangat!

Sekian

Jari Gemok

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : POST GAMBAR KAT FACEBOOK !

Hai, assalamualaikum. Terima kasih masih lagi setia dengan blog aku ni. hahaha. . . okay, hari ni nak cerita pasal kerja yang aku kena ...