Friday 26 October 2018

BBM3410/18 : Minggu 7 Mai belajar Adobe Photoshop

Yuhuuu. Bertemu kembali dengan coretan aku yang seterusnya. Ha, hari ni aku nak cerita tentang pembelajaran terbaru yang diajar oleh Prof. Apakah dia? Meh aku nak story.

Minggu ni kitaorang belajar tentang adobe photoshop. Prof suruh kitaorg buat kalendar tahun 2019 juga app adobe tu.

Mula-mula terkial-kial juga aku nak buat. Almaklumlah, aku ni bukan amatur bab-bab ni. Setelah bersengkang mata dan berperang akhirnya berjaya buat juga. Hasilnya bolehlah daripada takde. Tapi aku akan praktis terus untuk mahirkan diri. Manalah tahu kan, nanti aku boleh buat kad kawen ke kalendar ke. Duit tu!


Sekian

Jari Gemok

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : POST GAMBAR KAT FACEBOOK !

Hai, assalamualaikum. Terima kasih masih lagi setia dengan blog aku ni. hahaha. . . okay, hari ni nak cerita pasal kerja yang aku kena ...