Thursday 8 November 2018

BB3410/18 : OK ke K.O?




Kecoh kecoh kecoh !

Bayangkan eh tengah syok rehat kat rumah tetiba bertalu-talu whastpp masuk. Tak ku hiraukan. Biarkan.. biarkan..

Lepastu tangan gatal nak bukak instagram. Ehh, kenapa ramai sangat post tangan bentuk OK ni?
.
.
aku musykil.

lalu, ku memutuskan untuk buka ws group.
.
Walawei, beratus-ratus whatsspp dalam group linguistik. Rupa-rupanya Prof nak bagi cuti deepavali.

Yehaaa !!!!
.
.
Tapi ada syarat. Kena buat tanda OK tu dulu, pastu buat hastag kelakar macam biasa lah.

Ini kira rayuan lah untuk batalkan kuliah hari isnin tu.
.
.
Demi batal kuliah, aku sanggup lakukan apa je! lalu ku tayang jari jemari aku yang gemok tu.


Pokok petai dan langit menjadi saksi aku amik gambar ni



Akhirnya, kuliah berjaya dibatalkan. biu biu Prof.💓
.
.
Sekian

Gemokkan jari aku😌



No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : POST GAMBAR KAT FACEBOOK !

Hai, assalamualaikum. Terima kasih masih lagi setia dengan blog aku ni. hahaha. . . okay, hari ni nak cerita pasal kerja yang aku kena ...