Tuesday 2 October 2018

BBM3410/18 : AKTIVITI MINGGU KETIGA Pesta makanan tradisional






Assalamualaikum semua. Alhamdulillah bertemu kembali kita disini.
Pada coretan blog hari ini, saya ingin menceritakan mengenai aktiviti yang dilakukan sepanjang minggu ketiga.

Dalam minggu ketiga ini, saya dan rakan-rakan telah mengikuti aktiviti program Pesta Makanan Tradisional Universiti Putra Malaysia. Program ini telah dianjurkan oleh Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi.

Saya dan ahli kumpulan telah diberikan tugas sepanjang aktiviti ini berlangsung. Pertama, kami haruslah mengambil sepuluh keping gambar sepanjang aktiviti tersebut berlangsung. 


Terdapat banyak jenis makanan tradisional yang dijual disana. Turut diadakan pertunjukkan memasak daripada chef popular tanah air.

Sampai disini dahulu coretan saya. Nanti saya sambung lagi. Assalamualaikum



No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : POST GAMBAR KAT FACEBOOK !

Hai, assalamualaikum. Terima kasih masih lagi setia dengan blog aku ni. hahaha. . . okay, hari ni nak cerita pasal kerja yang aku kena ...