Tuesday 2 October 2018

BBM 3410/ 18 : Minggu Keempat

Assalamualaikum.


Pada minggu keempat ini, saya dan rakan-rakan telah diberikan tugasan secara dalam talian. Kami perlu menjawab dua soalan yang diberikan oleh Prof dan hantar jawapan tersebut ke email Prof. Dr. Normaliza.

Dua soalan tersebut adalah mengandungi solan berdasarkan buku BOOM ! with Social Media. Kami ditugaskan untuk memberikan pandangan mengenai aplikasi media sosial yang ada. Seterusnya, saya perlu memilih satu jenis media sosial sahaja yang saya rasakan agak bagus untuk digunakan dan diaplikasikan dalam pembelajaran di universiti.

Sekian

Jari Gemok

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : POST GAMBAR KAT FACEBOOK !

Hai, assalamualaikum. Terima kasih masih lagi setia dengan blog aku ni. hahaha. . . okay, hari ni nak cerita pasal kerja yang aku kena ...