Thursday 8 November 2018

BBM3410/18 : #KampungKu oh KampungKu

Cerita ini bermula, ketika aku keluar,
Berjalan di kota raya, melihat sini sana
Dengan Ex5.
.
.
Hahaha, tengah nyanyi lagu roadblock hatiku ke tu? 👀😝 Yehaa ! Korang terkena lagi!
.
cerita harini tak de kena mengena dengan roadblock atau pak polisi atau saman.

tajuk pun kampungku, so aku nak cerita pasal kampung aku.

hmm tak cerita pasal kampung pun sebenarnya. tipu je.

time cuti ni pun Prof suruh buat tugasan. Apa?? Tugasan lagi?

Ehh relax. tugasan pun tak susah. senang je. aku kena ambil gambar pastu letak lah hastag yang diperlukan. 10 keping beb!

daripada seorang yang tak suka pegang henfon time kat kampung, Prof telah jadikan aku sebagai seorang yang kena suka pegang telefon masa  bercuti kat kampung😂😂😂

Bukti aku buat tugasan kat kampung.😎


Bye

Jari Gemok penat dah

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : POST GAMBAR KAT FACEBOOK !

Hai, assalamualaikum. Terima kasih masih lagi setia dengan blog aku ni. hahaha. . . okay, hari ni nak cerita pasal kerja yang aku kena ...